Mowa ciała w obsłudze klienta

Serdecznie zapraszam firmy, instytucje publiczne oraz inne organizacje do zorganizowania szkolenia dla swoich pracowników lub współpracowników. Szkolenie „Mowa ciała w obsłudze klienta” może zostać przeprowadzone w formule zamkniętej lub otwartej w dowolnym miejscu Polski.

Program szkolenia:

  • Kim jest klient i czego oczekuje

budowanie kontaktu z klientem, a poziom jego satysfakcji ze współpracy, typy Klientów

  • Pierwszy kontakt z klientem

znaczenie pierwszego wrażenia, sposoby wywierania pozytywnego wrażenia i niewerbalne wpływanie na rozmówcę, elementy wizerunku i ich znaczenie w budowaniu pozytywnych relacji z klientem.

  • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem

narzędzia komunikacji niewerbalnej oraz elementy decydujące o skutecznym przekazywaniu komunikatów, bariery komunikacyjne i zasady ich przezwyciężania

  • Mowa ciała w praktyce

komunikaty przekazywane przez oczy, ręce, nogi, postawę ciała, ułożenie głowy itp., emocje odzwierciedlające się w postawie i ruchach ciała, pewność siebie – jak budować własną i odczytać cudzą, postawa wzmacniająca wiarygodność, sytuacje trudne i stresujące – jak odczytać z mowy ciała niepewność i stres, jak ciało komunikuje kłamstwo, gesty otwartości i pozytywnego nastawienia, zainteresowania, blokady i wycofania – postawy obronne, o czym może świadczyć konkretne zachowanie, korzystanie z „rekwizytów”np. długopisu, filiżanki, dokumentów, okularów – o czym może świadczyć i kiedy może pomóc.

  • Budowanie zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu