Szkolenia i warsztaty

Szkolenia – poszczególne kategorie (po skorzystaniu z linku przekierowującego) prezentują przykłady wybranych, możliwych
do dostosowania do określonej grupy szkoleniowej tematów.

Nie jest to katalog zamknięty, a jedynie wyprane propozycje tematyczne.

 

 

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani innymi szkoleniami z wymienionych obszarów zachęcam do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Obszar szkoleniowy

 

Więcej informacji

 

Komunikacja interpersonalna (zewnętrzna, wewnętrzna,
w zespole, kryzysowa, mowa ciała, inne)

Zobacz więcej

Etykieta i savoir vivre (etykieta w kontaktach biznesowych, etykieta w kontaktach prywatnych, dress code, inne)

Zobacz więcej

Autoprezentacja i budowanie wizerunku

Zapytaj

Obsługa klienta

Zobacz więcej

Zarządzanie sobą w czasie, efektywność osobista
i zespołowa

Zobacz więcej

Zarządzanie stresem, asertywność, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Zobacz więcej

Wystąpienia publiczne (w tym praca z kamerą)

Zapytaj

Przygotowanie i prowadzenie prezentacji

Zapytaj

Poprawność językowa i zasady tworzenia pism oficjalnych
i urzędowych

Zapytaj

Kreatywność w biznesie i pobudzanie kreatywności zespołowej

Zapytaj

Zarządzanie konfliktem

Zapytaj

Motywacja i automotywacja

Zapytaj

Negocjacje i przeciwdziałanie manipulacjom

Zobacz więcej

Inne szkolenia

Zapytaj

Wszystkie tematy mogą być prowadzone są w formule otwartej lub zamkniętej.

W każdym obszarze tematycznym istnieje możliwość zorganizowania szkoleń z zakresu dobranego specjalnie do indywidualnych potrzeb lub dedykowanego dla indywidualnych osób.  Wyślij wiadomość